blandat tjöt.....

idag har jag och lillskrutt en mysdag hemma, det går så fort ,augusti kommer fortare än man tror, och då får vi inte så många ensamdagar jag och zoey,så vi tar så många vi kan :) 
hon är världens gladaste att hon skall bli storasyster <3
fina lilla älsklingen jag är så stolt över dig ,personen du är och den du kommer bli i framtiden , mitt hjärta mitt allt !!
idag står det 7,4 på termometer och det riktigt ser ut som vår på g :) 
jag håller tummar och tår för att det får vara snöfritt på marken och ligga över plussträcket på termometern ,
jag verkligen avskyr vintern just nu och bara vill ha vår och sommar med hela mig , 
denna vintern har varit lång och bara allmänt bläääää!!!!!! 
2013 har hitills varit sådär skulle jag vilja säga, inget vettigt har blivit gjort överhuvudtaget, bara varit hemma och hos olika läkare och på sjukhus, fyyyyyy!!!! nu måste det räcka snart !!!
jag hoppas att läkarn snart säger att jag får jobba igen , snälla snälla !!!!! plzzzzzz!!!!
även om det inte blir mer än ett ganska kort tag jag kommer jobba så kan jag få vara jag utan massa sjukdomar och skräp om än bara för ett litet tag, sen skall det ploppas bebis, eller ja plopp och plopp, man kan ju alltid hoppas att det bara säger plopp här är jag och så är det färdigt sen :) 
i wish !!!! men något säger mig att det inte riktigt kommer bli så och det kommer snarare vara ajjjjjjjjj som f#"€%€n!!!!!!! ta ut den !!!!!!! :) men ut skall den på ett eller annat smärtsamt sätt men en sak jag kan garantera är att denna bebisen kommer vara i tid till skilldnad mot sin storasyster som tyckte att hon hade det hur bra som helst där inne och stannade 17 extra dagar hur mycket jag än försökte vräka henne :) men så blir det inte nu för denna lilla skrutten kommer att bli vräkt i förtid förhoppningsvis med läkarnas hjälp, :) 
vad annars , hmmmm ja inte så jäkla mycke ,nu ska vi äta korv med bröd jag och lillskrutt så tjingeling på er :) 
kram 
 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback