blääää

Jaha !!!! hade kanske "lite" orealistiska förhoppningar innan jag kom till min läkartid i dag, 
tjohoo tänkte jag innan ,idag kommer dom säga " det är väll klart att du är fit for fight igen " men tji på mig, det sa dom inte, utan det var mer, men snälla Cecilia du är inte som du brukar, nehe !! No shit Scherlock !! 
det visste inte jag !! men jag kan ju gå jag kan ju ta ett steg framför det andra,
men Cecilia du är gravid i 5 månaden och du har hade ett kraftigt lungemboli i januari,ge din kropp en chans att bli bra !!  JA JA JA JA jag vet !!!!!
men jag är rastlös!!!!!!!!!
jag blir tokig av att gå hemma , även om jag vet att det är det jag ska göra nu!!
:) pratade med en kollega idag på jobbet, en klok kvinna :) hon sa att det är nog lika bra att du ställer in dig mentalt på att det är så det är just nu! du är nog den sista som inser detta :) jaha !!! sist som vanligt!! WTF??!!
så nu då???? vad ska man hitta på ?? 
ja nått får det bli men vad vet jag inte så förslag är välkomna !! :) 
får gå hemma och bli rundare och rundare varje dag :) 
jaha men ha en bra kväll då!!
 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback