vår!!!!!!!!

idag är det VÅR ute :) 
att man kan bli så galet glad av att solen behagar titta fram.
kanske man är på väg ur vintersvackan nu :) ?????
kanske ska även jag få bli frisk ???? håller tummarna :) 
just nu 7,4 på termometern i köksfönstret, stig uppåt nu då !!!!!! minst 25 vill jag se där på :) 
i år blir det bara Göteborg med omnejd för mig då jag har flygförbud och får inte åka bil för långt heller så det blir till att njuta av solen på det bästa sättet götet har att erbjuda :)
tänkte tillbringa lite tid med att sitta i Angelicas trädgård och titta på när hon dricker vin :) eller Terosas mysiga uteplats med lite go kaffe,
ååååå jag vill ochså ha en uteplats!!!!!!!!!
det kommer bli en bra sommar detta, sen kommer bebbe:)
idag går vi in i V17 , det går fort det här!! hoppas jag iallafall :) 
 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback