idag är en ok dag !!

ok så idag är en ok dag ! ta i trä:)
än så länge har jag inte mått skit så förhoppningsvis så kan det fortsätta så hela dagen :)
sitter och lyssnar på lite bra musik och bara njuter, lillskrutten är på dagis och får leka av sig, det behöver hon, fy sjutton alltså detta har inte varit rättvist mot henne heller :(
kan inte vara kul att mamma är sjuk och inte har ork till att knappt gå upp.
men fantastisk som hon är har hon inte klagat en enda gång, underbara unge vad jag älskar dig!!!!!
mathias har varit guld värd han har inte låtit mig lyfta ett finger, han har varit helt underbar, i love you darling !!!
 
men till nått helt annat :) äntligen har min älskade angelica fått ut  bebbe nr 2 han behagade komma ut lite för sent :) utsatt dag var 6 jan men 21 tycktes vara en bra dag att titta ut på, dock igångsatt men äntligen är han här!!
välkommen underbara lille kille olivers lillebror!!
 
puss och kramis

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback