Bona valetudo melior est quam maximae divitiae

= god hälsa är mer värd än största rikedomen  
ja detta håller jag med om till fullo och speciellt en dag som denna , idag kl 13.00 begravdes Tobbe ,
begravningar måste vara nått av det absolut värsta som finns, jag tror dom flesta delar den åsikten.
Men det känns på något sätt mer hemskt när det är unga människor, Tobbe skulle fylla 30 i feb-09 men han fick inte uppleva den dagen,
Vi som kände Tobbe kanske på något sätt redan visste att risken fanns att han inte skulle få uppleva så många födelsedagar som han redan gjort , pga sin sjukdom.
Men han har nog haft ett mer händelserikt liv än många andra har.
En mer livsglad person med så otroligt mycket positiv energi har jag nog aldrig mött och skattar mig lycklig om jag själv är lika positiv ens till hälften det är svårt att förklara hur glad denna lilla man med otroligt stort hjärta var.
Jag säger bara Tack Tobbe för att jag fick träffa dig och lära känna dig under din tid på jorden, åren har gått men det var aldrig något som märktes när man träffade på dig.
Alltid lika glad och positiv oavsett när.
Jag hoppas du får det bra på andra sidan till vi andra joinar dig där.
R.I.P
kramar

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback