en trött fredagskväll

hejsan hoppsan
nej nu måste jag sova ska upp kl 7 imorron .på en lördag katastrof men jag har inget val imorron,
men varför kan jag inte avslöja just nu för en viss person kanske e inne o tar en titt och ska inget veta förrän imorron
så det blir inget med det idag ,
kvällen har varit lugn, jag och zoey var iväg och hämtade upp trehjulingen som inhandlats till lilla damen så nu har det cyklats omkring som en virvelvind här hemma.
angelica var förbi på lite kaffe likaså Zoeys farfar ,
mysigt med besök.
men nu sover skruttisen så gott så jag tror att jag ska krypa ner brevid, älsklingen är iväg på pokerkväll med jobbet,
kan ju hoppas på att han vinner och inte losar allt, hmmmm !!! vi får väll se.
jaja nattidax.
sussa sött.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback