ny start...????

ja efter årsskiftet så är det dags för nystart , precis som vanligt kommer man väll att lova massa saker på nyår som man bryter till 99% 2 januari och så lovar man om dom ett år senare
men jag måste ha en nystart då jag inte kommer arbeta kvar på mitt jobb efter årskiftet pga den underbara ( ironi ironi) finanskrisen som dessvärre drabbade mig och andra så nu är det tid att skaffa sig en ny framtid frågan är bara vad??!! förslag??
ja det blir intressant att se vad man kommer hitta på härnäst , kanske man ska sätta sig i skolbänken och utbilda sig till något nytt vem vet kanske tomten kan komma med något i sin säck???

klämmer lite på min älskling :)  
<3


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback