söndag!!!!

nu sover min lilla ängel så sött , ligger o myser med sin snutte, hur underbart är det inte när hon somnar och håller en i handen och man får massor med nattipussar.
igår var så otroligt lyckat, vilken kväll vi hade på Park Lane igår,
spelningen gick kanon med undantag för några småtjejer som inte riktigt var torra bakom öronen men dom vet inte så mycket bättre än att göra bort sig antar jag.
lite bilder från gårdagen, håll till godo.

jag Anna och Therese ,


min kära vänn Anders Tegner i sitt ese på scen i färd med att presentera Neo

Neo på scen


Therese Neo Jag Anders , pose!!!!:)

Therese Neo Anna


så klockrent!!!


Therese Neo Jag

Anna och Lillebror


I full diskussion med anders

rockstar dreaming :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback