lillasystrar...

ha ha en viss syster kommer bli tokig för att jag lägge in denna bilden men men.....
ha ha o kanske den andra ochså men men...

jag har världens bästa systrar, men den ena har bosatt sig 3,5 timmar bort med flyg, grrrrr!!!!
den andra skrutten sitter i sitt rum ca 4 meter ifrån mig , turligt no ghar jag den ena boendes här hos oss så lite syter behov blir allt stillat men den andra skrutten är saknad som attans, det ska liksom vara tre systrar nu är vi bara två här och vi saknar den tredje ...
det var allt som ville sägas idag att syter yster du är saknad men snart snart är du hemma ett litet tag och sen ska vi mysa i espania....
<3<3<3<3<3<3<3<3
älskar er älskade systrar.....

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback