Anna Anka! you rock!!!!

Anna Anka eller rättare sagt I form med Anna Anka
ikväll är det premiär för nya programet på tv3 och jag sitter bänkad framför tvn då världens bästa Marcus Kowal är med, underbara Mr Mac.
Jag är helt sjukt peppad att sätta igång med träningen igen men då gymmet inte öppnat än här vi bor så får jag snällt vänta tills det öppnar i december men då jäklar är det dax.
Om man kan se ut som Anna Anka vid 39, fy satan kvinnan har ju en kropp av stål, och hon är bara 7 år äldre än mig, Anna Anka du är numer min nya kroppsbild, i will have that body!!!! blod svett tårar !!! fight fight fight !!!!
nu kör vi!!!! eller jag rättare sagt !!!!!

anna anka och mackan


bf graviditet , inte en jätteskillnad mot nu men back to yesterdays, back to me...
ska komma i form igen fit for fight !!!!    
.




Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: rock n roll mamma

det får inte missas!

Postat av: Amy-23 & snart 3 barnsmamma!

Hämta mig på vägen också


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback