snow....

21 oktober och det snöar, lite tidigt kanske ?
kan inte komma ihåg om det någonsin har snöat så här tidigt något år?  kan ni ?
schizo väder är det minst sagt snöade för några timmar sedan och nu är det plusgrader, ja vad ska man säga?
lite trött och illamående, började dagen med att åka till jobbet men det blev dit och hem igen med en gång då jag mådde riktigt kasst så jag åkte hem igen och nu ett par timmar senare efter lite sömn/ vila kanske man ska kalla det då det aldrig är riktigt tyst här hemma :) men skönt var det och lite piggare nu men hade kunnat sova ett dygn till så hoppas jag att jag ska friskna till rekordsnabbt, känns inte som att tiden räcker till att inte vara frisk.

en liten promenad kanske kan pigga upp ? får prova och se helt enkelt ,
tjingeling badring !

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback