dimmigt....

godmorgon...
det är en dimmig morgon idag ,kallt som attans men solen börjar titta fram nu så det ska nog bli en fin dag idag.
men vad ska man göra idag?
jag är hemma med lillskrutt då hon spydde igår får hon inte gå till dagis.
men vad ska vi hitta på ?
alla jobbar och det är kallt ute, hmmm???
ja vi får väll vara kreativa och hitta på nått bus inomhus idag.
babbel babbel babbel !!!!! ja vad har jag att säga ? inte jättemycket ännu idag,
väntar otåligt på att telefonen ska ringa så man kan börja planera sitt liv lite grann.
nu sitter mamma på flyget tillbaka hem till spanien igen och så dröjer det ett tag tills man ser henne igen, ja det är lite konstigt allt i hop, hela familjen är splittrade på olika håll och det är alldrig så att vi är på samma ställe sammtidigt längre, trist men det är så det är.
om jag skulle ta och rsvp på min brors inbjudan till min brorssons dop som är om några veckor,
ja ja tjingeling badring så länge.



en liten bild på min absoluta favoritplats i hela världen, palm beach / waiheke island -new zealand
nån dag ska jag ta hela familjen och flytta dit.....

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Angelica

Nej!!! skulle inte tro att du skall flytta dit , du skulle bara våga ...... grooowl på dig ....

kramiz


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback