fredag

ja nu var det fredag igen och vad gör man jo lillskrutt är snorig och febrig så det blev till att vara hemma idag vilket suger lite då jag bara jobbat denna veckan efter semestern och jag hatar att vara borta från jobbet men arbetsmoralen får chilla lite nu när hjärtat inte är helt ok.
men vad kan tänkas hittas på idag jo nått så otroligt trist som städa och tvätta, ett trevligt eventuellt besök av min goa granne . men i övrigt blir det att vara hemma.
ja ja hoppas att alla andra har en mer spännande fredag och snälla parta lite för mig med om ni ska intaga diverse alkoholhaltiga drycker mina klackar står redo för lite party snart kanske nästa helg när alla tjejer faktiskt är hemma och inte borta på diverse olika saker.
puss o kram

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Amy-mamma till Oliwer & Elliot

:) Ja tur vi har så trevliga grannar !



Vi kan väl ta en lite längre fika snart? Var ju inte riktigt med i min planering att behöva gå hela vägen tillbaka till ÖF igen suck!

Men det var mys att se er en stund idag iaf :) Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback