soligt....

sitter i solen och njuter av den sista sommarvärmen och lyssnar på free bird, livet känns rätt bra just nu.
imorgon är det dax för att prova på ett nytt jobb vi får se hur det går bära eller brista det märker vi me man kan inte vinna om man inte chansar eller hur ??
ha ha min stora hund ligger och knör sig vid mina fötter jag tror han tycker det är ganska skönt med solen han med medans lillskrutten sitter inne och väntar otåligt på att kladdkakan ska bli klar i ugnen snart, choklad är det bästa som finns tycker hon spelar ingen roll i vilken form verkar det som, när vi var i spanien för några veckor sedan och hälsade på mamma som bor där så var vi uppe i vila joyosa city och åt chocolate con churrios vilket är som långa dounats fasst godare som dopas i varm choklad som är speciell för just vila och det var förmodligen zoeys drömmplats på jorden just då ( kanske min ochså :) som älskar choklad )


hur nöjd kan man bli ?



kanske inte det nyttigaste man kan stoppa i sig men gott är det så det fårt väll tränas bort på ett eller annat sätt....



ja ja nu är det dax för kladdkaka :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback