clumsy....

allmänt känt fakta för alla som känner mig att jag kan vara lite klumpig och snubblar på saker :)
det är bara sån jag är!
dagen började med att jag stressade upp i morse för att slippa behöva åka med båten en vända till, hade iochför sig varit typiskt mig det med :)
skyndade mig ner för att gå av via bildäck , tog sidolandgången , det regnade ute och misstänker att diverse olika hala oljor o annat har fastnat under mekarnas skor som rubbat av sig där för halt var det och jag flög som en vante :( en jäkla tur iallafall att jag ramlade på fasst underlag o inte hamnade i vattnet,
foten la sig inåt o uppåt i en inte så normal vinkel så jag kom inte upp o fick be min chef komma ner o hjälpa mig att resa mig upp, då har man ont, stapplade upp med min mammas hjälp restrenande trappor o sen pappas hjälp in i bilen o upp på akuten in på röntgen o hem igen med kryckor o hela baletten, kraftig stukning med en benbit/ flisa? vet inte vad dom kallar det som har lossat i foten, så nu gäller högläge o vila för foten ett par dar så får vi se om jag kan mönstra på i veckan igen??
men trevlig middag har vi blivit hembjudna på hos goda vänner , tack:) så gott.
nu soffläge o en jäkla värk i foten!
god natt !!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback