dansa natten igenom ,åldersnoja o allt annat emellan....



funderar och lurar på vad man ska hitta på..??
sitter o tittar på vad min underbara fantastiska dotter har för sig :)
mycket som rör sig i huvudet på den damen :)
att tiden har gått så otroligt fort ,var det inte förra veckan hon föddes?
vad har tiden tagit vägen? betyder detta att jag måste erkänna att jag blir äldre ? jag är väll fortfarande i mina tidiga 20 år? eller ?
kanske inte siffermässigt men jag känner mig inte äldre nu än då , ha ha ja bortsett från alla ålderskrämpor man har :) ha ha nej men seriöst det kan villigt erkännas att jag inte pallar med att vara ute på helgerna och parta natten lång, gärna nån gång ibland men att vara bakis o skakis lockar inte som det en gång gjorde , :)
att vara hemma och mysa med familjen toppar ändå det alla gånger, men en utekväll med tjejerna är alltid välkommet med jämna mellanrum ,att få ¨dansa som att det inte finns en morgondag att komma ut från krogen när fåglarna kvittrar och ha träningsvärk i fötter och knän, ja jag får ont i knäna efter att ha dansat hela natten,
men vad jag älskar att få dansa och skratta med mina tjejer , men nu så ska min älskade Angelica få sitt första barn och det ska bli så mysigt med en till liten i vår "familj" , älskade Pelikan du kommer bli en fantastisk mamma.
sommaren är på väg och jag älskar det,att se hur det blir grönt på träden och alla börjar vara ute finns det något bättre än denna tiden på året ? att grilla och att se årets första prípps reklam på tv då vet man att det är på g!
i love it!!!!
M tar ut motorcykeln och låter bilen stå till jobbet, då e d fan vår!!!!!ha ha sicket pepp inlägg det blev, men vad då då ? det är blå himel och strålande sol ute, att jag sitter med ett par kryckor och inte kan ta mig nån stans . skit i det, solen skiner !!!!!!
vad jag ville säga har jag glömmt bort men nu ska det bli en kaffe i solen och bara vara med min fantastiska dotter ♥
puss o kram

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback