the first kiss .....



my first kiss .....??????
kommer ni ihåg eran första kyss/puss ?
ha ha jag kommer ihåg min, på ett disco i Onsala med en pojke som hette alexander ,tror jag :)
det var många år sedan , lika bra att inse att man börjar bli hmmmm :) motsattsen till yngre, vi behöver inte svära mer än nödvändigt :)

nervösa leenden och generade blickar över varsin sida på dansgolvet , ha ha att det skulle vara så svårt när man var liten , men gulligt är det när man tänker tillbaka på hur det var när man så gärna ville dansa med pojken man tyckte var sååååååå söt :)

men vi vann danstävlingen och då skulle man pussas , ha ha oj vad nervöst det var :)

inte för att det blivit lättare med åren att pussas , har alltid tyckt att det varit nervöst, men i mitt tycke så är kyssen det som betyder otroligt mycket, den första är så viktig och man är ju så nervös ,

oj oj tänk den dan min lilla skrutt ska pussas med en pojk, bäst för honom att han är söt och borstat tänderna:)
men det kommer ju inte att hända på minst 20 år ! eller ? oj oj oj , det är svårt att släppa taget.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback