2012!!??

en dag kvar på 2011 jag undrar vad 2012 har i beredskap ? bring it on !!!!
att reflektera tillbaka på året skulle ta alldeles för lång tid men det har varit upp och ner och fram och tillbaka
både positivt och negativt !!
jag behåller det mesta för mig själv men nu när julen är över och julklapparna utdelade och några ej uppackade ännu :) varför är det alltid så ??det här med nyårslöften !? ja vad ska man säga ,det känns som om dom alltid spricker och man lovar samma sak varje år ....
2012 ska jag ta för mig :) av allt jag ska vara jag och inte ta skit från någon , låter det bra ?
det tycker jag inget mer av att vara en nickedocka som alltid säger ja och aldrig ställer krav, nu är det min tur och om inte det passar , up yours !!!!
jag är jäkligt bra på att anpassa mig till vad andra vill och det kan bli tröttsamt ibland , jag vet att det bara är jag själv som kan göra något åt det och det är precis det jag tänker göra är det min tur att få säga min åsikt och göra min röst hörd ? bara för att jag inte alltid säger vad jag ´vill betyder inte det att alla andra alltid har rätt!! eller ?
så 2012 kommer jag höja rösten och ha en åsikt när jag känner för det !
så happy freaking new years !!! 
:) gott nýtt !! 


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback