mamma

lilla mamma...
jag saknar min mamma ... trots att jag är inne på år 33 så finns det stunder då jag behöver min mamma....
kära mamma bor i spanien " bara " 3,5 timmar med flyget men ibland kan det kännas som en evighet bort och det är ju inte alltid man bara kan hoppa på ett plan och flyga till spanien,
nu var det ett tag sedan jag såg henne , ca 2,5 månader kanske ,
trots att jag har min egna familj och pappa o syster och andra så saknar jag min mamma och min älskade syster som båda bor i spanien.
Det finns trots allt stunder¨då man även som vuxen behöver vara bara barn till sin mamma.
Mamma jag saknar dig ♥
trots att du kan göra mig galen :) hi hi !! puss på dig

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback