melodifestival efterfest...

i lördags var det dax för mello och efterfest...
begav mig upp till Panorama hotell för efterfesten,
ja fest är en underdrift, jösses vilket drag det var :)
alla var på strålande humör och det åt och dracks med glada miner.
Min galna goa vän Anders Tengner som bjöd mig på festen var på ett strålande humör trots att Anniela tyvärr åkte ut, goa Anniela som var superbra, men nästa gång tar hon hem alltihop, 
En som var på ännu bättre var Brolle, med världens största leende på läpparna hela kvällen var han på topp,
alla var på superhumör, så kul !
efter ett par timmar i kaoset på efterfesten drog vi oss ner till Park Lane ett glatt gäng , festen fortsatte till tidiga morgonen men jösses va kul vi hade.men gladast var nog Brolle, grattis till Globen !!!!!

 
brolle o anders , goa o glada / lånat bild av anders

therese Neo jag Anders , park lane 2 år sedan,


vackra Anniela, du e så bra !!!! /
bild stureplan

goa Bettan , du e la för go :)
bild stureplan



brolle o hans vackra Petra
det var en superkul kväll!!!!

<iframe title="YouTube video player" width="640" height="390" src="http://www.youtube.com/embed/YdsiebTze1U" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback