vad vill du bli när du blir stor ??????

....vad vill jag bli när jag blir stor???.....vad gör du om tio år ?
kommer ni ihåg dom frågorna ? 
man fick dom när man var liten och när man gick i högstadiet.
way off... det var inte mycket som stämmde när man tänker tillbaka på vad man svarat :) 
när jag var liten var min största dröm att bli dansare , jag ville stå på scen på Broadway, jag ville dansa hela tiden det var allt jag ville , jag älskade att dansa att läsa och att måla,lyssna på musik i alla dess former, en riktig konstnärsunge :)
jag älskar fortfarande  ,alla dessa saker men verkligheten hann ikapp mig :) jag dansar fortfarande ,när ingen ser eller när jag är ute med tjejerna och dansar, jag älskar att läsa ,kan försvinna in i en bok och inte vara kontaktbar förrän jag läst ut hela boken,
skulle gärna börja måla igen men hittar inte motivationen och jag kan inte måla utan att vara motiverad :(
musik är en kär vän som alltid är med mig, kan inte vara utan den ,

vad gör du om tio år ? jag var 14-15 när jag fick frågan , jag skrev att om tio år bor jag utomlands och är gift och har barn :) ha ha standard svar,
när jag var 25 bodde jag i majorna , inte gift men sambo, fortfaranade sambo med samma man ,barn fick vi när jag var 29 ,en underbar dotter som är hela min värld, vill fortfarande lämna sverige för varmare klimat men det kommer inom en snar framtid, hoppas jag ,

det blir inte alltid som man tänkt sig men ibland blir det bättre ändå :)


en av mina favoriter Marilyn Monroe

ja livet kan bli annorlunda

vad vill du bli när du blir stor?......
 ...........................

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback