......

:( hösten är på plats igen och jag har inte bestämmt mig om jag ska välkommna den eller inte ?
iochförs sig är det ju väldigt mysigt med hemma kvällar med tända ljus och bara mysa i allmämhet men att inte kunna gå ut utan att ta på sig duntäcket känns kanske inte lika lockande.
Sen kommer vintern och den förbaskade snön! ja ja det är jättefint bla bla bla!!! Nej !! det är fint på julafton och på nyårsafton, sen räcker det, snön hör hemma i fjällen hos dom som vill åka skidor !!
Yep jag har en bitchig dag idag ,vet inte varför, kanske det är nått som får mig på dåligt humör, orkar inte gräva i det undermedvetna,
vissa dagar räcker det med så lite och man kan få sig ett mindre bitchfit för ingenting!!
men men nu blir det en kaffe och lite soffmys med lillskrutten !!

ha en blåsig regning höstdag på er !!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback