step by step....

..skam den som ger sig ... jag med många andra hamnade mitt upp i finanskrisen och drabbades negativt av det, och jag har tyvärr en person att tacka lite extra för att jag fick gå men karma is a bitch... och en dag kommer även "det" att få sin del av den, och jag kommer le lite extra!!
men whatever det är en liten person som är fullständigt obetydlig för någon än sig själv , och denna person stampar på samma fläck fortfarande och kommer troligtvis aldrig ta ett steg framåt, som sagt karma is a bitch !!
men men ...
jag har iallafall fått en ny tjänst , vad är obetydligt och ingen annan har med var att göra :) lite privatliv kan man ju ha :)  ha ha fel ställe att säga så på :)
men men jag är iallafall jätteglad för denna möjligheten och jag kommer att ge allt och lite till för att visa att jag är rätt person för jobbet och att jag kommer tillföra positiva förändringar, 
its my time :)  here i come !!!!

 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback