it sucks....bad....

i see your true colors.... det kan ju tolkas lite som man vill...
jag har ju sagt till mig själv att detta året ska jag göra mig hörd och inte ta massa skit , sagt och gjort det har jag gjort och det funkar hur bra som helst och varför jag inte har satt ner foten innan och "markerat mitt territorium" innan det vetta fasiken men nu när jag visar mig och inte leker nåns jäkla nickedocka mer så har det visat sig att det inte kanske passar alla , men det passar mig så up yours !!
i see the true colors of people , friendship, and foes!! i see the false that reflects from their eyes and sometimes actions speaks louder than words and the loudest one is the one of nothing at all!!!!
citerar mig själv, ha ha !! ja men så e det och passar inte jag i min form som jag är så passar inte ni i era formar :) jag är jag och jag har fått nog av att vara ja sägaren till allt !!
JAG !! det är ett ord som JAG tänker lära mig att använda !!!!
me myself and i :)
åtminstone när det är egentid på g !!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback